sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Muita puuhia

Hiljaiseloa. Ompelu ja blogin kirjoittaminen ovat olleet vähissä. Mikään ompelun saralla ei ole oikein kiinnostanut. Ja sitten  kun olen puoli väkisin koittanut,  ei se ole kulkenut. Kyllä pään, käsien ja silmien yhteistyö on ommellessa oltava mutkatonta. Muuten ei synny kuin tuskien kautta muutama hassu ja vaivainen t-paita!

Ajatukset ovat olleet muualla. Kevään myötä on iskenyt toisinaan aivan vallatonkin rakennuskuume ja pesänrakennusvietti. Omaa kotia on siivottu ja käyty läpi lukemattomat määrät turhia tavaroita kaappien perukoilta. Todellinen ja ehkä elämäni ensimmäinen kevät siivous on tehty. Illat, jolloin muuten ompelisin, ovat menneet talokirjoja selatessa. Mutta ompeluhuoneen minä olen kuitenkin sisällyttänyt kaikkiin unelmiin ja toiveisiin ;)  Niin tekisi mieli pääästä suunnittelemaan uutta ja taloa ja pihaa. Mutta katsellaan mitä tuleman pitää...

Näillä teeppareilla olen koittanut saada ompelufiilistä vähän päälle. FB:n ompeluryhmän kautta Englannista tilattuja silityskalvoja testailin tytön t-paitaan.  Idea tuli jo kalvoja tilatessa: Pink Panther.




 



Ja pojalle paita ja pipo Handymen- kankaasta.






Ilmeisesti minun päähäni sopii isolla vaihteella ajettavaksi vain asia tai kaksi kerrallaan. Nyt on niin mennyt aika kodinlaiton ja pihajuttujen  kanssa. Pienellä vaihteella on menty ompelun suhteen.












Tällaista tällä kertaa ja hyvää Äitienpäivää kaikille äideille <3

1 kommentti:

  1. Ihanaa äitienpäivää <3. Hienot t-paidat ja saitpa nopeasti kalvot kankaalle.

    VastaaPoista