keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Jääprinsessa (luistelupuku nro 2)

Ensimmäisen luistelupuvun jälkeen mielessä on vilissyt ideoita... Näistä luistelupuvuistahan saa tehtyä ihan millaisia vaan! Tästä nyt taisi tulla se oikea kisapuku neidille. Tästä puvusta tuli ihan mittojen mukainen. Istuu päälle oikein hyvin.


 Todella pehmeää ja venyvää lycraa. Pitsiosat joustopitsiä.  








Vetoketju "pitsitaskussa" piilossa.



Helman leikkaisin vinoksi. Pukuihin kuuluu aina ommeltuna housuosa helman alle.





Sormilenkki joustopitsistä















Ajatuksissa oli laittaa tähän paljettinauhaa mutta tulin toisiin ajatuksiin. Minusta tämä on kaunis tällaisenaan.
Sininen lycra Halpa hallista, joustopitsi Eurokankaasta.  Kaavapohjana edelleen Suuri käsityö 1 / 2005
 Minä olen niin valtavan tyytyväinen ja innostunut! Enkä enää koskaan osta kisapukua! Ellei hallitus niin vaadi....

4 kommenttia:

  1. Molemmat puvut ovat aivan huikean ihania. Olet kyllä taitava ompelija. Näissä luistelupuvuissa on se ihanaa, että niiden koristeluissa on vain taivas rajana. Ihanaa lukea tekstiä, kun voi melkein tuntea innostuksesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pippupippuri! Minä luulen että taitavuutta olisi se, että osaisi pysyä sunnitelmissa..eikä muuta niitä kesken kaiken uuden idean tai ongelmien ilmaantuessa. Että ymmärtäisi ohjeita tai edes jaksaisi lukea ne läpi... :) mutta olen ihan tyytyväinen tällaisena kokeilevana ompelijana :D Mutta innostunut todella olen. Vaikea pitää noista pukuihin tarkoitetuista lycrista näppejään erossa. Seuraavaksi jotain käyttövaatetta pienimmän kaappiin.

      Poista