tiistai 5. marraskuuta 2013

...mä tykkään näistä niin että halkeen..

Vihdoinkin jotain itselle. Näistä mä niin tykkään!













 









Leggarit ja bandana tyylinen huivi. Kangas Eurokankaasta. Ihanaa, ohutta ja pehmeää jerseytä. Leggari-kankaaksi ostettu jo hetki sitten mutta kaava on ollut haussa. Luotin venyvyyteen ja tein itselle tytön 140 cm kaavalla pidennettynä. Leggareihin tein lahkeisiin reorin samasta kankaasta. Tykkään pitkistä punteista ja näin nilkkoihin sai tuntua että punteissa olisi enemmänkin "rynttyä". Mielestäni sopii näin syksylläkin pidettäväksi kun vähän mallailee muita vaatteita sopiviksi. Ja minä oon niin leggari-ihminen että läpi vuoden niitä pidän, jos en muuten niin kotona tai toppahousujen alla. Huivi on tehty tarkoituksella pieneksi ja kapoisaksi. Niin että voi pitää lämmikkeenä kaulalla tai taitella kaksinkerron bad hair-day asusteeksi kuten minulla tänään :D


Piristystä harmaisiin päiviin!

4 kommenttia:

  1. Aivan mahtavat! Täällä toinen leggari-ihminen kateellisena ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mukava lukea palautetta :) Metrin pätkä vielä odottaa vihertävän ruskeassa sävyssä. Mieleen siitä värityksestä tulee 80-luvun popliinitakit :D

      Poista